سایت شگفت انگیز با فروش محصولات فیزیکی و دانلودی و. توانسته است گامی بزرگ در عرصه فروش اینترنتی برداردقسمت درباره مارا مطالعه نمایید تا با ما آشنا شوید

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

پکیج کامل ایمیل انبوه


پکیج کامل ایمیل انبوه

ایمیل مارکتینگ در واقع ارسال ایمیل انبوه و تبلیغاتی به کاربران بیشمار می‌باشد و از جدیدترین و بهترین روشهای تبلیغاتی جهت افزایش تجارت شما میباشد.

ایمیل مارکتینگ در واقع همان بازاریابی ایمیلی می‌باشد که معنای آن فروش سرویس یا کالا از طریق رایانامه یا همان ایمیل می‌باشد.

در بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ که توسط ایمیل انجام می‌‌پذیرد می‌توانید کالا یا سرویس مورد نظرتان را از طریق ایمیل به افراد مختلف معرفی کنید. اینکار به صورت ارسال یک ایمیل به یک یا چندین نفر به منظور ایجاد ارتباطی تجاری و یا با هدف کسب پول انجام می‌گیرد. این روش نوین در تجارت بسیاری از کشورهای دنیا تاثیر بسزایی داشته‌اند. ذکر این موضوع که در سال ۲۰۰۶ شرکت‌های آمریکایی ۴۰۰میلیون دلار برای ایمیل مارکتینگ هزینه کرده‌اند، خالی از لطف نیست.

 

تحقیقات نشان می دهد ۹۳ درصد از متخصصین بازاریابی معتقدند که ایمیل مارکتینگ از نظر برگشت سرمایه (۲۲ % عالی – ۴۴ % خوب – ۲۷ % متوسط ) دارد و از این نظر بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است!. موضوعی که در ایران به واسطه عدم وجود ابزارهای مناسب و آگاهی کافی به آن خیلی پرداخته نشده است. اگر توسعه کسب و کارتان برای شما مهم است، اگر به دنبال پیشی گرفتن از سایر رقباء هستید، اگر می خواهید به میزان قابل توجهی فروش خود را افزایش دهید. پیشنهاد می کنم، اگر آب در دست تان است زمین گذاشته و این محصول را از دست ندهید. ایمیل مارکتینگ می تواند یک اتفاق بزرگ در کسب و کار شما باشد.

 

اما ارسال ایمیلِ انبوه همواره با چالش هایی مواجه بوده و سرویس دهنگان بزرگ ارائه کننده ایمیل با آن به شیوه های مختلف بر خورد میکنند. به عنوان نمونه , سرویس جیمیل که بسیاری از ایرانیان از آن استفاده میکنند پیام های تبلیغاتی را در ردیف اسپم ( Spam ) دانسته و از انتشار آن در اینباکس(Inbox) جلوگیری میکنند , اما همواره روش هایی وجود دارد که بتوان این محدودیت هارا دور زد و میزان رسیدن ایمیل ها به اینباکس کابران را افزایش داد که ما در این مجموعه روش هایی را به شما آموزش میدهیم که درصد قابل قبولی از ایمیل های شما به کاربران برسد .مطمئن باشید ایمیل مارکتینگ هنوز نمرده است و با آن میتوان مشتریان خود را چند برابر کرد.

 ما به شما پکیج ایمیل انبوه را خواهیم داد که در اکثر سایت ها با قیمت های بسیار بالایی به فروش میرسد ولی

ما با هزینه بسیار کم برای شما قرار دادیم تا شما

دوستان  استفاده کامل را ببریدوپیام تبلیغاتی خودرا به گوش میلیون ها نفر برسانید 

     و اما خبر ویژه:

 

 

ما علاوه بر پکیج نرم افزار ارسال ایمیل انبوه /10000000 ایمیل که بیش از یک میلیون ایمیل کاملا فعال میباشد را برای شما در این پکیج ویژه و کمیاب قرار دادیم .

 

دوستان  عزیزمطمئن باشید نظیر این پکیج رو در هیچ سایت دیگر نخواهید دید. قیمت های ایمیل های تبلیغاتی

بسیاربیش تر از 14000 هزار تومان میباشد که ما با تخفیف به مدت محدود 30 درصد برای شما ارائه میکنیم. 

 

 

شعارسایت ما:هرکسی میتواند به قدری سبز زندگی کند ما پله های اول را با شما هستیم.

 

 

 

 


مبلغ واقعی 57,286 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 40,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

یزد چهارراه معلم

به سایت شگفت انگیز خوش آمدید.سایت ما با افتخار و بدون هیچ اغراقی یکی از بهترین سایت های فروشگاهی در زمینه محصولات فیزیکی و دیجیتال میباشد که تا اکنون توانسته است به خوبی نیاز بازدید کنندگان را جلب نماید لطفا در خبرنامه ما عضو شوید .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما