سایت شگفت انگیز با فروش محصولات فیزیکی و دانلودی و. توانسته است گامی بزرگ در عرصه فروش اینترنتی برداردقسمت درباره مارا مطالعه نمایید تا با ما آشنا شوید

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

بازدید نجومی سایت


بازدید نجومی سایت

آپدیت 97

در سیستم های رتبه دهی به سایت ها و وبلاگ ها برحسب تعداد بازدید رتبه داده نمیشود بلکه برحسب تعداد IP ورودی به سایت رتبه داده میشود . امروزه روش های زیادی برای سئو کردن سایت(افزایش رتبه)وبهینه سازی سایت وجود دارد . نرم افزاری که خدمتان معرفی کردم برای بازدید از سایت شما باIP های متفاوت است.این نرم افزار قادر است سایت یا وبلاگ شما در اصل آدرسی که به آن میدهید به گونه ای که شما مشخص می کنید بازدید کند.

 

افزایش ورودی گوگل:

شما میتوانید با استفاده از نرم افزار ورودی گوگل خود را افزایش دهید.

 

بدون نیاز به نصب:

 

نرم افزار بازدید نیازی به نصب نداشته وقابل اجرا بر روی ویندوز ها متفاوت بوده

 

بدون نیاز به اکانت:

 

نرم افزار به صورت دائم قابل استفاده بوده ونیازی به اکانت ندارد

 

تاثیر در رتبه الکسا سایت:

 

شما با خرید بازدید یا نرم افزار بازدید میتوانید رتبه ی الکسای خود را افزایش دهید.

 

قابلیت های متنوع:

 

این بازدید ها دارای قابلیت های متنوعی بوده که باعث طبیعی جلوه دادن آن ها میشود

 

بازدید با IP های متفاوت:

 

این بازدید ها با ایپی های متفاوت بوده وتعداد آن ها نیز قابل تنظیم میباشد.

 

نرم افزار افزایش بازدید سایت چیست؟

 

نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزاری جهت بالابردن بازدید سایت یا وبلاگ است،این عمل با IP های متفاوت انجام شده و شما با دریافت این نرم افزار و با اجرا کردن آن روی سیستم با وارد کردن آدرس در آن میتوانید از سایت خود بازدید انجام دهید که این بازدید ها با بازدید های معمولی متفاوت بوده و دارای امکاناتی است که بسته به این که شما نرم افزار را برای چه کاربردی میخواهیداستفاده کنید متفاوت است.

این نسخه جدید ترین ورژن این نرم افزار میباشد که کم و کاستی های نسخه قبل را جبرا ن کرده است.

 

رفع مشکل کاهش بازدید 2- افزایش سرعت نرم افزار 3-نرم افزار تست نتایج واقعی تری نشان میدهد.

 

ساختار کلی نرم افزار:

چیزی که شما در نرم افزار بازدید سایت مشاهده میکنید پنجره هایی است که شما آدرس ها را در آن وارد کرده و تعداد بازدید وسرعت بازدید و.. را مشخص میکنید وسپس به کارهای خود می رسید نرم افزار بروری سیستم شما فعال است واز آدرس های شما را بازدید میکند.

مشخصات کاری نرم افزار:

 

این نرم افزار بر اساس قدرت پردازش سیستم و ویندوز شما بین 8000 تا 10000 IP در اختیار شما قرار خواهد داد. در نرم افزار بازدید کننده شما میتوانیدوروردی گوگل بینگ و یاهوو... دریافت کنید یعنی نرم افزار به گوگل رفته و متنی که شما مشخص میکنید جستجو میکند بعد به سایت شما وارد میشود. اگر طبق آموزشی که در سایت قرار داده ام عمل کنید در آمار گیر وبگذر ودیگر آمار گیر ها ورودی گوگل را مشاهده میکنید.

گرچه این نرم افزار باقیمت بسیار کم 6500 تومان به فروش میرسد اما ارزش بسیاری دارد:

 

امروزه اکثر کار هارو به اینترنتی شدن رفته است وکسانی که دارای سایت یا وبلاگ هستند اگر از امروز برای آن هزینه کنند و وقت بگذارند در یکی دو سال آینده در دنیای تجارت حرف اول را میزنند رتبه ی سایت مقوله ایست که در دراز مدت اثر فوق العاده ای عملکرد سایت یا وبلاگ گذاشته و فروش شما را چندین برابر میکند

 

از دیگر امکانات دارای بازدید رایگان ودائم (در سایت های بازدید برای هر 1 بازدید 1 تومان هم بگیرند برای 10 هزار بازدید 10هزارتومان میشود ولی شما با این نرم افزار میتوانید هر روز 10 هزار بازدید انجام بدید)

امکانات نرم افزار:

 

1- تعیین تعداد IP بازدید کننده از هر آدرس(1 تا 10000)

 

2- قابیلت بازدید 10 آدرس به صورت همزمان 

 

3- تنظیم مدت زمان بازدید هر IP

 

4- قابلیت باز کردن POP UP درون برنامه : یعنی هنگامی که درون سایت شما وارد میشودبا کلیک برروی لینک ها پاپ اپ باز شده را درون خودش باز میکند.

 

5- تنظیم کشور بازدید کننده (IRAN,CHINA,USA,INDIA) جهت افزایش رتبه کشوری وجهانی

 

6- راحتی کاربری (فارسی بودن)

 

7- امکان ورودی گرفتن از (Google,Yahoo,Bing) وچندین سایت برتر دنیا

 

 تاثیر نرم افزار چگونه است؟

 

این نرم افزار با ارسال بازدید به سمت سایت یا وبلاگ شما باعث شده موتور های جستو جو تصور کنند بازدید شما زیاد شده و سایت شمارا به صفحات اول می آورد و باعث تحول عظیمی در کسب و کار شما میشودو شما را میلیونر میکند.

اکنون این نرم افزار بسیار کاربردی و مفید را فقط و فقط با قیمت 6500 تومان خریداری کنید این نرم افزار بهمراه فیلم آموزشی میباشدکه خیلی سریع میتوانید ازآن استفاده کنید. هرگونه سوالی داشتید از قسمت نظرات مطرح نمایید

 

شعار سایت : هرکسی میتواند به قدری سبز زندگی کند ما قدم های اول را با شما هستیم .

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 28,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

یزد چهارراه معلم

به سایت شگفت انگیز خوش آمدید.سایت ما با افتخار و بدون هیچ اغراقی یکی از بهترین سایت های فروشگاهی در زمینه محصولات فیزیکی و دیجیتال میباشد که تا اکنون توانسته است به خوبی نیاز بازدید کنندگان را جلب نماید لطفا در خبرنامه ما عضو شوید .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما