سایت شگفت انگیز با فروش محصولات فیزیکی و دانلودی و. توانسته است گامی بزرگ در عرصه فروش اینترنتی برداردقسمت درباره مارا مطالعه نمایید تا با ما آشنا شوید

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

اینترنت پیشگامان


اینترنت پیشگامان

   به نام خداوند بخشنده مهربان

 

اینترنت پیشگامان به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده سرویس های اینترنت در سراسر کشور دارای مجوز FCP به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی. یکی از برترین سایتهای فروش اینترنت با قیمت مناسب درکل کشور میباشد که به تازگی شرایط بسیار خاص و ویژه ای را برای فروش اینترنت در نظر گرفته است .

با توجه به نیاز مبرم جامعه به اینترنت پرسرعت و فراگیر شدن این تکنولوژی در سراسر کشورو همین طور اینترنت ارزان پیشگامان فرصتی بسیار عالی برای شما پدید امده تا بتوانید اینترنت مورد نیاز خود را خریداری کنید .

 

ببینید امروزه اینترنت جز جدایی ناپذیر زندگی ما ادم ها شده است که حتی یروزم نباشد نمیشود بدون اون تحمل کرد.پیشگامان به تازگی شرایط ویژه و منحصر به فردی رو گذاشته که واقعا نظیرشو درهیچ سایت دیگه که اینترنت میفروشند نمیتوانید پیدا کنید.

پس وقت رو از دست ندهیدو هر سایت یا شرکت دیگه ای رو که ازش اینترنت میخرید رو لغو کنید و به پیشگامان بپیوندید .همکاران ما درکمترین زمان ممکن اینترنت شما را درهرجای کشور که باشید براتون راه اندازی میکنند.

برای اطلاعات بیشتر با ایمیل pooya626529@gmail.com یا تلگرام pooya1374m درارتباط باشین تا من تمام اطلاعات لازم رو بهتون بدم و ثبت نامتون رو انجام بدم.برای آموزش وکسب اطلاعات بیشتر از چگونگی و عملکرد این سرویس فایل زیر را دانلود فرمایید.

 

به طورکلی سرویس های پیشگامان به 4 دسته 

1-اینترنت پرسرعت+ adsl2

2-پهنای باند اختصاصی ویژه سازمان ها و شرکت ها

3- اینترنت مرکزی برج و مجتمع

4-TD-LTE

تقسیم میشود.   

 فایل pdf را به صورت کامل در انتهای مطلب قراردادم لطفا آن را با دقت بخوانید و این فرصت رو از دست 

ندهید هرگونه سوالی داشتید با ایمیل بنده در ارتباط باشید.         

با تشکر:پویا مشایخی مدیریت سایت

 

  انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 450

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

یزد چهارراه معلم

به سایت شگفت انگیز خوش آمدید.سایت ما با افتخار و بدون هیچ اغراقی یکی از بهترین سایت های فروشگاهی در زمینه محصولات فیزیکی و دیجیتال میباشد که تا اکنون توانسته است به خوبی نیاز بازدید کنندگان را جلب نماید لطفا در خبرنامه ما عضو شوید .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما