سایت شگفت انگیز با فروش محصولات فیزیکی و دانلودی و. توانسته است گامی بزرگ در عرصه فروش اینترنتی برداردقسمت درباره مارا مطالعه نمایید تا با ما آشنا شوید

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

فروشگاه اینترنتی زوملن


فروشگاه اینترنتی زوملن

شبکه زوملَن چیست؟

زوملن به عنوان یکی از بزرگترین وبسایت های تجاری وتبلیغات گوگل درکشور ایران میباشدکه از سال 1390به صورت تخصصی فعالیت خود را برای اشخاص. شرکت هاو علاقمندان به سیستم بازاریابی و فروش اینترنتی اغاز کرد.

زوملن دارای 5 شبکه گسترده اصلی میباشدکه هریک به صورت مجزاخدماتی را برای کاربران ارایه میدهد:

1-شبکه فروش واگهی 

دراین بخش کاربران میتوانندمحصولات و خدمات خودرادر بخش های مختلف اگهی کرده وجذب مشتری نمایندودر قبال پرداخت هزینه برای اگهی خود مدت نمایش.نحوه نمایش و قدرت نمایش در زوملن و اینترنت راارتقا دهند. روزانه بیش از هزار اگهی در زوملن ثبت میگردد.

 

2-شبکه استخدام و کاریابی

در این بخش کارجویان وکارفرمایان از شهرهای مختلف ایران وهمچنین درگروه های مختلف شغلی یکدیگر را شناسایی کرده و کارفرما به راحتی نیروی کار مناسب و همچنین کارجودرخواست های شغل مناسب رامشاهده و رزومه خود را ارسال مینمایند. اگهی در این بخش به دلیل خدمات ویژه رایگان نمیباشد.

3-شبکه مجریان فروش

این بخش متعلق به شرکت ها.مغازه داران و صاحبان کسب وکاربا برند یا لوگوی مشخص است که اطلاعات خود را که شامل:نام- مشخصات تماس –لوگو-ادرس- نقشه و ... میباشددر پروفایل مربوطه درج نمایندواین ثبت نام در زوملن برند و کسب و کار انان را درفضای مجازی به صورت سریع در موتور های جستجو گر معرفی کرده و متقاضیان انها به راحتی با جستجوی ساده اینترنت از طریق زوملن و امکانات خوب ان در موبایل و کامپیوتر مشاهده خواهند کرد. این بخش نیز مانند بخش استخدام و کاریابی به دلیل خدمات ویژه رایگان نیست و با کمترین هزینه ممکن نسبت به دیگر جاها میتوانید نام فروشگاه خود را برند و معروف کنید . پس بشتابید.

 

 

  4- شبکه طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی:

این بخش یکی ازپردرامد ترین بازار های اینترنتی است چراکه خدمات ارایه شده دران مبالغ بیشتری نسبت به سه شبکه دیگر که گفته شد داردو هم چنین کاربران متقاضی واینده نگر این بخش میخواهندکسب و کار خودرا دراینترنت وبه صورت اختصاصی معرفی نمایند و درامد های نجومی و ملیونی با سایت ساخته شده و معرفی خدمات به دست بیاورند به طور مثال میخواهند یک وبسایت با نام و ادرس اختصاصی www.example.com   برای کسب و کار و مشتریان خود داشته باشند.

پس اکنون به دنیای پهناور و گسترده اینترنت بپیوندید و وقت خودرا دراینرنت با کسب درامد بگذرانیدتا اینجا با مزیت های فوق العاده زوملن اشنا شدید از ایجاد سایت گرفته تا تبلیغات سایت شما در گوگل . افزایش سِئو سایت .فروش کالا و خدمات شما درکمترین زمان و با کمترین هزینه و..یعنی هرچه رو فکرش بکنین پیدا میشه

 

اما خببرر بسیار ویژه!!!

 

هزینه های تلبیغات و بازاریابی دراین سایت نسبت به سایت های دیگر بسیار کمتر میباشد ولی ما بازهم این هزینها را پایین اوردیم تا همه اقشار جامعه بتونن ازش استفاده کنند شما بااین کد اختصاصی که عرض میکنم میتوانید از 20 تا 30 درصد تخفیف بهره مند شوید. دیگه عالی ترازاین نمیشه . شما با وارد کردن کد36464که کد تخفیف میباشد از خدمات سایت بهره مندشوید .

چه کسانی باید این کدرا واردکنند؟

-درشبکه فروش:کسانی که قصد معرفی محصول و خدماتشان را دارند در هنگام ثبت اگهی کد36464را وارد نمایند

درشبکه استخدام:کارجویان و کار فرمایان که جویای نیروی انسانی ویا شغل مناسب هستنددرهنگام ثبت اگهی 36464را وارد کرده و30درصد تخفیف بگیرند

درشبکه مجریان وشرکت ها:کسانی که قصد معرفی شرکت یا مغازه خودرا دارنددرهنگام ثبت اگهی کد گفته شده را بزنند

دوستان عزیزاین فرصت را از دست ندهید اگر قصد برند شدن یا فروش محصولات یا طراحی سایت .تبلیغات درگوگل و ... را دارید با کمترین هزینه و با وارد کردن کد36464خدمات خود را انجام دهید

برای اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما بروید و هرگونه سوال یا ابهامی بود با ما درمیان بگذارید همینطور میتوانید از قسمت زیرفایل pdf مربوط به این مطالب را به صورت کاملتر دریافت کنید!!

  انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 923

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

یزد چهارراه معلم

به سایت شگفت انگیز خوش آمدید.سایت ما با افتخار و بدون هیچ اغراقی یکی از بهترین سایت های فروشگاهی در زمینه محصولات فیزیکی و دیجیتال میباشد که تا اکنون توانسته است به خوبی نیاز بازدید کنندگان را جلب نماید لطفا در خبرنامه ما عضو شوید .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما