سایت شگفت انگیز با فروش محصولات فیزیکی و دانلودی و. توانسته است گامی بزرگ در عرصه فروش اینترنتی برداردقسمت درباره مارا مطالعه نمایید تا با ما آشنا شوید

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

طراحی لوگو و انواع فیلم های تبلیغاتی


طراحی لوگو و انواع فیلم های تبلیغاتی

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

 

 

امروزه استفاده از تبلیغات اینستاگرامی و تبلیغات آنلاین رو به گسترش میباشد ولی با وجود میلیون ها بیننده‌ی وفادار تلویزیون در سراسر ایران وتا آینده ای بسیار نزدیک که آپارات و دیگر سایت های تماشای کلیپ و فیلم جای تلوزیون را خواهد گرفت لزوم ایجاد تبلیغات را روز به روز بیشتر میکند، بسیاری از متخصصان، تبلیغات تلویزیونی را بهترین پلتفرم برای تبلیغات هدفمند در نظر می‌گیرند.

 

 تبلیغات در هر دوره جز مهمترین و اساسی ترین کار یک تجارت بوده و هست و خواهد بود. اما چگونگی نبلیغات در هر دوره متفاوت بوده است . تیزر های تبلیغاتی صدا و سیما و شبکه های تلویزیونی از بر روی مخاطب بسیار تاثیر گذار تر از هرچیزی است و امروزه نیز با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و به وجود آمدن بستر های تبلیغاتی زیاد از جمله شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و غیره ، تیزر های تلویزیونی جایگاه ویژه ای را برای دید مردم پیدا کرده اندشما با اشتراک گذاری تیزر و کلیپ های جذاب خود درآپارات تماشا و دیگر شبکه های اجتماعی فیلم میتوانید مشتریان و مخاطبان خود را چندبرابر کنید.به طوری که گفته شده این شبکه ها تا چند مدت دیگر جای تلوزیون را خواهد گرفت . گروه ما با در نظر گرفتن نیاز بازار و درخواست شما ، میتواند یک تیزر تبلیغاتی جذاب را برای شما به ارمغان آورد. لطفا جهت سفارش طراحی و ساخت انواع تیزر های تبلیغاتی و... با شماره 09135277051 تماس بگیرید و یا در تلگرام به همین شماره پیام بگذارید. در صورت نیاز میتوانید با رایانامه یا ایمیل ما به نشانی pooya626529@gmail.com  مکاتبه نمایید.

 

 

گاهی اوقات در دییدن قاب خاطره ها ، تصاویر به علت مکس تمرکز مغز نسبت به فریم های فیلم ، برای مخاطب میتوانند جذاب تر باشند و در بسساری از مواقع عکس ها خاطره انگیز ترو پرتاثیر تر از فیلم ها هستند. اما جذابیت دادن به این عکس ها باید به صورتی باشد که مخاطب با آهنگی مناسب و نوایی خوش آنها را ببیند. آلبوم تصاویر به صورت فیلم گاهی وقت ها دز تبلیغات هم میتوانند بهتر دیده شوند . به عنوان مثال نماهنگ موسیقی و فیلم ، تبلیغات و غیره میتوانند تصاویر بسیار بسیار جذاب تر از فیلم ها ظاهر بشوند. روش ابتکاری این کلیپ های جذاب تر را در دنیا به اسم فتوکلیپ میشناسند که فتو یا Photo به معنای تصویر و کلیپ یا Clip به معنای وقسمتی از یک ویدئو یا فیلم خلاصه شده هست. شما از هم اکنون میتوانید برای سفارش طراحی و ساخت انواع فتوکلیپ با افکت های گوناگون و خاص با شماره 09135277051 تماس گرفته و یا از طریق تلگرام با همین شماره ارتباط برقرار کنید. درصورت نیاز میتوانید به ایمیل یا رایانامه ما به آدرس pooya626529@gmail.com  ارتباط برقرار کنید.

 

 

 شما میتوانید جهت مشاهده نمونه کارهای ویدئویی ما به آدرس کانال رسمی آپارات گود سل مراجعه نمایید فقط کافی است در قسمت جستجو درآپارات گودسل را تایپ نموده و نمونه کلیپ های ما را مشاهده نمایید . نمونه ای از کلیپ را درزیر مشاهده نمایید که برای سایت شگفت انگیز در مدت زمان بسیار کمی ایجاد شده است.

 

 

چرا باید از ویدئو مارکتینگ استفاده کنیم؟؟؟

دلایل زیادی برای استفاده از ویدئو مارکتینگ وجود دارد. در زیر به برخی از آنها اشاره میشود

  1. اعتماد سازی: ویدئو مارکتینگ فرصتی است برای جلب اعتماد مخاطبان
  2. تاثیر چندبرابری ویدئو روی افراد به نسبت سایر تبلیغات
  3. فروش بیشتر به دلیل اثرپذیری بیشتر ویدئو تبلیغاتی به منظور تبدیل مخاطب به مشتری و انجام خرید
  4. افزایش تعاملات: به دلیل جذابیت نمایشی ویدئوها، تعامل بین افراد و برند تبلیغ شده بیشتر می شود.
  5. جذب بازدیدکننده : ویدئو مارکتینگ باعث افزایش بازدید سایت و برند شما می شود.
  6. افزایش فروش همیشه با یک ویدئوی خوب امکان پذیر خواهد بود.
  7. عدم محدودیت در نمایش و معرفی محصول و خدمات

 

 

 

 تعرفه های تبلیغاتی برای هرپروژه ای متفاوت است و باتوجه به حجم کیفیت تعداد عکس و... محاسبه میشود برای

سفارش به ایمیل pooya626529@gmail.com یا دیگر راههای ارتباطی ما مراجعه کنید

 

 

 ما نسبت به شرکتهای دیگر که مبالغ بسیار بالایی را برای یک کلیپ بسیار کوتاه تبلیغاتی و....میگیرند نیستیم و

مبلغ بسیار کمی را نسبت به دیگران میگیریم ودرعوض محصول با کیفیتی را به شما خواهیم داد .

 

 شعارسایت ما :هرکسی میتواند به قدری سبز زندگی کند ما پله های اول را با شما هستیم

 

 

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 629

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

یزد چهارراه معلم

به سایت شگفت انگیز خوش آمدید.سایت ما با افتخار و بدون هیچ اغراقی یکی از بهترین سایت های فروشگاهی در زمینه محصولات فیزیکی و دیجیتال میباشد که تا اکنون توانسته است به خوبی نیاز بازدید کنندگان را جلب نماید لطفا در خبرنامه ما عضو شوید .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما